Totul despre recrutarea și angajarea prin intermediul aplicațiilor mobile
Să aplici pentru un job de pe telefonul mobil este cu siguranță o mare schimbare pentru managerii de resurse umane, în special datorită faptului că economia s-a orientat către cel care își caută un loc de muncă, iar căutarea talentelor și a celor cu potențial ridicat a devenit din ce în ce mai competitivă.
Potrivit rezultatelor acestui sondaj ce indică faptul că 47% dintre angajatori intenționează să crească salariile, Matt Ferguson, CEO al CareerBuilder, prezice că sistemul de angajare va deveni și mai competitiv. Cei care caută un loc de muncă au mai multe resurse ca niciodată pentru a se documenta amănunțit despre angajatorii de care sunt interesați – chiar înainte să aplice. Dacă organizația ta nu dispune de o prezență puternică în aceste sisteme de căutare, este puțin probabil să apăreți pe radarul acestor candidați. Website-ul dumneavoastră poate să arate bine de pe desktop, dar cât de ușor este de navigat de pe un telefon mobil sau o tabletă? Experții din domeniu sfătuiesc organizațiile să reducă numărul de click-uri pe site-urile optimizate pentru telefon, cu scopul de a preveni părăsirea site-ului și abandonarea procesului de aplicare de către cei care își caută un loc de muncă.
Previziunile despre câmpul muncii de la jumătatea anului făcute de CareerBuilder arată că 49% dintre angajatorii intervievați anticipează recrutarea suplimentară și permanentă a unor angajați în cursul acestui an. Acestea sunt vești bune pentru angajații full time care își caută în mod activ noi oportunități pentru găsirea unui loc de muncă. Potrivit celor de la CareerBuilder, există patru etape în căutarea unui loc de muncă de către un candidat:
Etapa 1: Orientarea
“Această etapă constă într-o proprie evaluare a candidatului și evaluarea pieței. Pe parcursul acestei etape, candidații își vor actualiza CV-ul, vor căuta locuri de muncă folosind motoarele mari de căutare ca Google, Bing, Yahoo; vor lua legătura cu colegii, familia și prietenii și vor vizita site-uri ce prezintă oferte de muncă pentru a evalua piața.
Etapa 2: Analiza
“În timpul acestei etape, căutarea job-ului se schimbă de la o practică individuală la o experiență socială interactivă. Candidații vor accesa rețelele lor sociale pentru a obține o perspectivă mai transparentă asupra companiilor la care se gândesc. În acest punct, candidații vor vizita site-urile de cariere ale companiilor; vor schimba păreri cu colegii, familia și prietenii și vor verifica prezența companiilor în rețelele sociale”.
Citiți mai multe despre acest subiect pe dorudima.ro.