Topul celor mai bune aplicații de cumpărături la nivel european
Studiul care acoperă mai multe sectoare de activitate prin identificarea celor mai bune aplicații de cumpărături din 19 categorii de comercianți și a principalelor tendințe din industrie aduce lămuriri asupra obiceiurilor în schimbare ale cumpărătorilor și ale dezvoltatorilor de aplicații, precum și asupra interacțiunii dintre aceștia și comercianți.
Astfel, cele mai bune aplicații pentru cumpărături provin de pe două piețe majore ale Europei, Marea Britanie și Germania.
Citește și: Românii care gestionează oameni şi salarii în şapte limbi
Dintre cele 19 aplicații de top, cinci provin din Marea Britanie, cinci din Germania și două din Turcia. Marea Britanie și Germania nu surprind numai prin calitatea aplicațiilor pe care le dezvoltă, ci și prin cantitate, ambele țări având disponibile peste 70 de aplicații destinate cumpărăturilor. Numărul mediu de aplicații de cumpărături în Europa, pe țară, a fost de 30.
Topul aplicațiilor, conform MasterCard 2015:
• Argos – Marea Britanie (Retail)
• BlaBlaCar – Franța (Servicii personale)
• BiTaksi – Turcia (Servicii taxi)
• Booking.com Hotel Reservations Worldwide & Hotel Deals – Olanda (Servicii hoteliere)
• Conrad – Germania (Produse electronice și Multimedia)
• Chocogreets – Elveția (Cadouri și surprize)
• easyJet – Marea Britanie (Bilete de avion)
• Lieferheld – Germania (Catering)
• Mothercare – Marea Britanie (Diverse)
• oBilet – Turcia (Transport)
• pamediakopes.gr – Grecia (Vacanțe)
• Parko – Israel (Servicii parcare)
• Nexto Reader – Polonia (Publishing)
• Shpock – Germania (Licitații online și mică publicitate)
• Spotlime – Italia (Bilete spectacole)
• Sixt Rent a Car – Germania (Mașini și motociclete)
• The Body Shop – Marea Britanie (Produse cosmetice)
• Tesco – Marea Britanie (Alimente)
• Zalando – Germania (Îmbrăcăminte și modă)