Timbrul, ca simbol de țară
Timbrul poate fi, după cum bine știți, și un simbol de țară. De asemenea și instrument de comunicare care te invită în lumea cunoașterii. Fiind atât o componentă a brand-ului de țară, cât și a patrimoniului cultural universal.
Cu ocazia preluării de către România a Președinției Consiliului Uniunii Europene, Ministerul Comunicatiilor și Societății Informaționale, prin Romfilatelia a introdus în circulație de azi, 4 ianuarie, emisiunea de mărci poștale dedicată acestui eveniment. Pe timbrul emisiunii de mărci poștale, cu valoarea nominală de 5 lei, este ilustrat logo-ul Președinției României la Consiliul Uniunii Europene. Logo care indică o Uniune Europeană în mișcare, sigură pe sine, dinamică, dar și atașată valorilor sale.
Identitate românească
„Timbrul unește trecutul, prezentul și viitorul. Fiind o mărturie a istoriei și a tot ceea ce au realizat înaintașii noștri. Am regăsit istoria în valorile Uniunii Europene, dar ne-am propus să marcăm prezentul și să conservăm identitatea românească”, a declarat Alexandru Petrescu, ministrul comunicațiilor și societății informaționale.