The Alternative School anunta deschiderea înscrierilor pentru semestrul Cannes
Profesorii semestrului Cannes 2013 sunt performeri de la client si din agentii. Ana Bulgar – Petrom, Alina Ostahi – Western Union, Alina Damaschin – Rogalski Grigoriu, Cristian Pasarica – Automobile Bavaria, Camelia Popescu – Cora, Laurentiu Semeniuc – 23 Communication Ideas, Ioana Suciu – Heidi, Iashido- Taken from, Johan Ohlson – Saatchi & Saatchi, Horatiu Dimulescu – Vodafone, Monica Jitariuc – The Practice, Nicoleta Padure – Media Concept Store, Razvan Capanescu – Publicis, Roxana Memetea – DDB, Sebastian Olar – McCann, Victor Stroe – Leo Burnett sunt doar cativa dintre speakerii semestrului Cannes.
Prezentarile live vor fi pigmentate cu interventii prin skipe de la cativa dintre cei mai in voga oameni de comunicare ai planetei. Programul, gandit din start ca o experienta completa, ce permite participantilor sa aiba acces la studii de caz si expertiza internationala, dublata de networking pe Croisette pentru cei mai buni dintre ei, isi va confirma astfel , inca o data, pozitionarea cosmopolita.
Aflat in al 8-lea an de existenta, programul The Alternative School ofera o experienta educationala unica, unde practicieni cu rezultate remarcabile, romani si straini, impartasesc din experienta lor, evalueaza rezolvarile studentilor, dau feedback constructiv si ofera studentilor ghidaj in exersarea abilitatilor de Creative Thinking. La finalul programului care functioneaza dupa principiile ”learning by admiring, learning by doing”, cei mai buni absolventi ai programului se vor califica pentru urmatorul nivel : studiu si competitie in contextul Cannes Lions 2013, cel mai reputat eveniment dedicat creativitatii la nivel mondial.
Temele abordate in contextul semestrului Cannes la The Alternative School – anul 8 vor cultiva urmatoarele directii: ”ce inseamna un brief inspirat”, ”creativitate si eficienta”, ”bugete mici, abordare inteligenta, rezultate remarcabile”, ”noile media si consumatorul eluziv”, ”patternuri de gandire creativa”, ”noile tehnologii si comunicarea cu rezultat”, ”functionalitate in design”, ”relevanta comunicarii de tip fusion”.
Intregul program educational e armonizat de fondatorul sau, Teodora Migdalovici, ambasador al Cannes Lions in Romania.
Participantii la cursuri provin din mediul corporate, al agentiilor de comunicare sau sunt masteranzi la facultati cu profil relevant pentru industria de marcom. La The Alternative School se lucreaza pe brief-uri reale, iar competitiile sunt evaluate de profesorii si guest speakerii programulsui.
BCR, Graffiti / BBDO, Grey, Danone, Draft FCB, ING, JWT, Lowe, Pepsi, Publicis, Mediaedge:cia, McCann, Microsoft, Nestle, Unilever, Rogalski-Grigoriu, Radio 21, Saatchi&Saatchi, Starcom, Schenker, Sarantis, Siemens, Webstyler, Walmark sunt doar cateva dintre companiile ale caror junior-seniori au urmat programele si specializarile The Alternative School for Creative Thinking.
Semestrul va dura 6 saptamini, a cate 3 intalniri fiecare. Costul participarii la semestrul Cannes este de 500 de E. Limita de varsta a celor care vizeaza calificarea pentru experienta Cannes Lions este de 30 de ani.