Tendințele din marketing, analizate de specialiști la Best Marketing Cluj
Evenimentul aduce pe scenă invitați de prestigiu, care vor analiza împreună cu cei prezenți noua paradigmă la care profesioniștii în comunicare trebuie să se adapteze ca să facă față cerințelor ce vin din partea noului consumator.
Printre invitații conferinței de la Double Tree by Hilton se numără: Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola Romania & Moldova; Ramona Grigoriu, Online Marketing Specialist, Farmec; Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin România; Matei Psatta, Head of Marketing, Vola.ro; Raluca Kisescu, Brand Marketing Strategist, Trainer & Coach.
Prima sesiune are ca temă „Strategii pentru marketingul viitorului”, focalizându-se asupra provocării de atragere și menținere a atenției publicului – în online și în offline. În a doua parte a conferinței, participanții vor avea parte de „Experiențe de brand”, unde accentul este pus pe noile tendințe de a se implica tot mai mult în comunitatea în care activează. Mai multe detalii despre program, invitați și înscriere se găsesc pe site-ul evenimentului Best Marketing Cluj.
- Acest articol este un parteneriat media