Tendințe, strategii şi omnichannel, în două zile pline de informaţii
În prima zi a evenimentului, pe 11 noiembrie, vor fi analizate, alături de speakeri de renume internaţional, principiile omnichannel, best practices, viitorul canalelor de vânzări tradiţionale, dar şi online. Se va discuta pe marginea infrastructurii din spatele abordării omnichannel: de la unelte de marketing la logistică, cum transpunem experienţa din magazin în cea de livrare din ecommerce. Pe lângă dialoguri deschise, interactive, specialiştii vor prezenta studii în exclusivitate.
Printre cei care vor dezbate provocările şi tendinţele din retailul omnichannel şi vor oferi soluţii şi sfaturi pentru a creşte performanţa businessurilor online se numară Alexandru Jijian, Evozon Systems, Thilo Kerner, SAP, Marius Ghenea şi reprezentaţi ai Microsoft, Mindspeed sau 2Parale, printre mulţi alţii.
În a doua zi a evenimentului, pe 12 noiembrie, se va analiza cât de loial este consumatorul online vs. offline şi se va dezbate expansiunea şi inovaţia în retailul brick&mortar. De asemenea se va urmări şi aplica un studiu de caz care are în prim plan crearea unei campanii de marketing de succes, dar şi unelte noi pentru câştigarea şi fidelizarea clienţilor.
Printre cei care ne vor împărtăşi din experienţa proprie se număra Rodney Collins, Truth Central- McCann, Calin Clej, Pepsi, Mihaela Mureşan şi alte nume de la companii ca Microsoft, Telekom, L’Oreal, Ecco Shoes sau McCann Bucureşti.
În cadrul evenimentului se vor prezenta studii în premieă cum ar fi Customer Journey şi Cumpăr, deci exist- despre oameni şi sacoşe, susţinute de Cosmin Costea, respectiv de Alina Stepan- Ipsos Research.
În cadrul workshop-urilor, susţinute de speakeri internaţionali la finalul dezbaterilor din cele două zile, participanţii vor afla informaţii practice şi actuale despre cum construieşti cu succes un business omnichannel de la Thilo Kerner, SAP, una dintre companiile de top în ceea ce priveşte soluţiile pentru retailul omnichannel. În a doua zi, participanţii vor afla cum pot crea o campanie de marketing eficientă ţinând cont de ce înseamnă de fapt consumatorul şi datele existente despre el de la Rodney Collins, director regional pe EMEA în cadrul Truth Central, divizia de consumer intelligence a McCann.
Ca la fiecare ediţie, evenimentul va avea şi oportunităţi şi zone de networking, dar şi o zonă expoziţională unde vor fi demonstraţii ale unor inovaţii în retail.
Mai multe detalii despre eveniment găsiți aici.