Tehnologia – cel mai important aliat al profesioniștilor de marketing
Mixul de prezentări a pornit de la noile tehnologii, de tip ”augmented reallity” sau ”virtual reallity”, și a inclus softuri performante, cum ar fi SAP Hybris, cea mai nouă soluție de automatizare de marketing a gigantului mondial, toate in ideea de a oferi noi modalități de a trage sau a păstra, în mod profitabil, clienți sau fani.
Soluția SAP Hybris Marketing utilizează informațiile contextuale în timp real pentru a actualiza în permanență un profil 360°, atât al clienților actuali, cât și al clienților potențiali. Acest profil dinamic arată toate acțiunile din trecut ale clienților, precum și ceea ce ar putea să facă în viitor și care sunt lucrurile care îi interesează cel mai mult în orice moment.
Utilizând instrumente puternice de targetare, marketerii pot intra în contact cu clienții prin campanii one-to-one, personalizate pe website, via e-mail sau publicitate digitală, pot iniția un apel de vânzare sau service și pot transmite mesaje prin aplicații sau dispozitive mobile. Campaniile pot fi declanșate automat, în timp real, în funcție de comportamentul clienților, pot fi planificate și programate de către marketeri sau pot fi create ad-hoc cu mult mai multă ușurință și flexibilitate.
Au urmat două zile de pregătire intensive de strategie digitală, sâmbătă și duminică, 16 și 17 ianuarie, susținute de Red Barrington, de la Oxford College of Marketing, la care au participat profesioniști români înscriși în programele de certificare internațională. Cursanții au acoperit și au recapitulat toate noțiunile de teorie legată de strategia de marketing digital, dar și cum le vor aplica într-un plan de marketing digital realizat în organizația în care lucrează. Red Barrington este specialist în marketing digital cu o experiență de peste 15 ani în domeniile marketingului afiliat și de performance, media buying, lead generation si e-mail marketing. Este Chartered Marketer și unul dintre tutorii Oxford College of Marketing pentru certificările internaționale de marketing CIM.