Students’ Kit pentru angajatori: boarding pass în universul studenților
În luna noiembrie, angajatorii curajoși vor da examen în fața a 50.000 de studenți: se vor ridica la înălțimea așteptărilor? cv30 aduce o noua ediție Students’ Kit în universități, moment în care tinerii vor descoperi angajatorii care vorbesc pe înțelesul lor.
Campania Students’ Kit a devenit o constantă în viața studenților din România de-a lungul celor șase ani de când echipa cv30 aduce direct în universități un instrument unic de planificare a carierei, cursurilor și timpului liber: workbook-ul cv30. În fiecare toamnă, 50.000 de studenți descoperă angajatorii, în secțiunea de carieră, care le oferă tinerilor acces la informații de interes pe parcursul întregului an universitar, într-un mod cool și interactiv.
Ideea de a integra Catalogul Angajatorilor într-o agendă pe care studenții o îndrăgesc a venit chiar de la ei, dorindu-și mai multă vizibilitate asupra criteriilor pe care companiile le caută la candidați, dar și asupra procesului de recrutare. Echipa cv30 a venit cu o soluție simplă și eficientă: concentrarea tuturor elementelor de interes pe două pagini spread. In partea stângă, angajatorii comunică pașii pe care un candidat trebuie să îi urmeze pentru a obține un loc în echipă, iar în partea dreaptă își prezintă vizualul de angajator, într-un mod cât mai simplu și de impact.
Mecanismul campaniei generează interacțiune și conversație, în universități fiind expuse standuri de prezentare și puncte de distribuție unde studenții primesc în mod gratuit workbook-ul și produsele de la parteneri. Creând contextul ideal pentru ca tinerii să vadă o altă față a angajatorilor și să afle despre oportunitățile oferite de fiecare în parte, campania Students’ Kit a luat repede amploare și a devenit un eveniment de neratat la început de an universitar.
În prezent, 50.000 de studenți din 22 de universități din țară așteaptă să descopere angajatorii care îi invită la o întâlnire între paginile workbook-ului. In ultimii trei ani, peste 40 de parteneri s-au alăturat proiectului, printre care: Microsoft, KPMG, Accenture, Ernst & Young, Orange, Rompetrol, Groupe Renault, Kaufland, Engie, Webhelp.
Prezența pe mai multe canale de interes pentru publicul țintă este o strategie de comunicare de bază în employer branding, așa că încă din vacanța de vară campania Students Kit este promovată în mediul online, asigurând o expunere către studenți de cel puțin 6 luni. Odată cu promovarea imaginii de angajator în workbook, companiile se bucură și de promovarea ca partener în comunicarea dinaintea și din timpul evenimentului, pe Facebook, Instagram și newsletter.
După fiecare ediție a campaniei, studenții primesc un formular de feedback, iar rezultatele obținute în urma ediției din 2018 confirmă interesul lor pentru secțiunea de carieră, în care își doresc să regăsească o gamă variată de angajatori și informații despre oportunitățile de carieră din cadrul companiilor. Students’ Kit 2019 se va desfășura în luna noiembrie și va aduce o nouă serie de angajatori relevanți în atenția tinerilor.