Studenta care vinde fotolii de sute de euro bucata şi care a apărut în Vogue şi WSJ
În 2009 când a început businessul de design şi producţie de mobilier personalizat Photoliu, Irina Pogonaru avea doar 21 ani şi era studentă. Afacerea ei a pornit de la faptul că îşi dorea o piesă de mobilier unică. Şi cum face parte dintr-o familie de antreprenori a fost numai un pas pentru că afacerea ei să să prindă contur şi să apară între paginile unor publicaţii precum Vogue Living, The Wall Street Journal sau The New York Times.
Când a început businessul nu avea foarte multe studii în zona de design, ci mai degrabă în cea a afacerilor. Astfel, în 2009 Irina Pogonaru era studentă la University College din Londra, unde studia management.
Apoi a urmat un masterat în management la Ecole Superieure de Commerce de Paris. Între timp, şi-a completat studiile de business cu cele legat de design, în prezent fiind acreditată că decorator de interior. Iar acum este studentă, la distanţă, la KLC Design School din Londra, urmând să obţin un degree în Interior Design.
Citeşte mai multe pe Wall-street.ro