Start înscrieri în competiția Romanian EFFIE Awards 2014
„Ne dorim o competiție cât mai frumoasă anul acesta, mai ales că sunt câteva campanii care nu ar trebui să lipsească de la EFFIE 2014. Cu gândul la sugestiile primite în urma edițiilor trecute am optimizat procesul de înscriere, ceea ce sperăm să aducă un record de campanii participante și premiate”, declară Ștefan Teodorescu, Group Brand Director URSUS Breweries SA şi Preşedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2014.
Pentru a simplifica procesul de înscriere în competiție, Comitetul de Organizare a decis ca începând cu anul acesta materialele de creație să fie predate doar pe suport digital, nu și în exemplare tipărite. Astfel, pe parcursul perioadei de înscrieri, agențiile vor putea acorda mai mult timp redactării cazurilor, iar procesul de jurizare va fi la rândul său îmbunătățit.
De asemenea, anul acesta au fost actualizate și definițiile categoriilor Renaissance, Shopper Marketing, Brand Experience, GoodWorks EFFIE – Non – Profit, Media Innovation și Single media company activation.
Documentele de participare în competiție vor putea fi descărcate de pe site-ul oficial al festivalului. www.effie.ro.
Pentru mai multe detalii și sfaturi pentru înscrierea în competiție, Comitetul de Organizare Romanian EFFIE Awards 2014 îi invită pe cei interesați la Seminarul „How to win an EFFIE", care va avea loc luni, 24 februarie, începând cu orele 10:00, la sediul IAA România. Participarea la seminar este gratuită.