SMARK KnowHow anunță calendarul pe 2013
Conceptul și formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativă la piața de evenimente de profil, prin relevanța și specificitatea temelor abordate și prin oferirea unei game extinse de informații pe temele dezbătute. În 2013, seria SMARK KnowHow va cuprinde cele mai multe evenimente de până acum, în număr de șapte, care vor acoperi conferințe și workshopuri pe teme legate de: promoții, comunități de brand, cercetare de piață, activări de brand, marketing adresat femeilor, bărbaților și respectiv tinerilor. Informații suplimentare despre program, speakeri și bilete vor fi actualizate pe tot parcursul anului pe www.KnowHow.SMARK.ro.
Iată calendarul detaliat al celor șapte evenimente ale seriei din acest an. Primul dintre ele, Promotions Now se află la a doua ediție și va avea loc pe 20 și 21 martie. Vom vedea ce funcționează și ce nu după 4 ani de criză economică, de la prima conferință organizată pe această temă în 2009, când ne întrebam dacă și în ce fel promoțiile ne vor invada și vor înlocui campaniile de imagine. Pe 17 și 18 aprilie, va avea loc a doua ediție Brands & Communities, un eveniment care vorbește despre tactici și metode pentru construirea comunităților de brand. Deja consacrată, Marketing Research Conference este o întâlnire de referință pentru industria de marcomm, care prezintă cele mai noi trenduri în cercetarea de piață și cum sunt folosite studiile de piață pentru fundamentarea strategiilor de marketing, iar cea de-a patra ediție a sa va avea loc pe 15 și 16 mai. Urmează două conferințe noi în cadrul seriei, care abordează teme foarte ofertante: Marketing for Women, pe 12 și 13 iunie, respectiv Marketing for Men, pe 11 și 12 septembrie. După o primă ediție foarte bună, Romanian Youth Focus readuce tinerii în atenție, probabil cel mai interesant și cel mai dorit target pentru branduri, și va avea loc pe 9 și 10 octombrie. Calendarul din 2013 se încheie cu Brand Activation Strategy, a doua ediție, pe 13 și 14 noiembrie, când vom descoperi cum activează brandurile consumatorii pe termen mediu și lung, dincolo de interacțiunea punctuală prin promoții.
În 2012, cele 5 evenimente SMARK KnowHow au reunit peste 80 de vorbitori din diferite zone de expertiză care au dezbătut ultimele noutăți legate de: activările de brand, relația dintre branduri și comunități, trenduri în cercetarea de piață, cultura luxului la români, respectiv tinerii și brandurile care li se adresează.
Conferințele SMARK KnowHow reunesc profesioniști din marketing, consultanță, cercetare de piață, psihologie, sociologie, media, creație și entertainment pentru a dezbate teme de interes comun pentru branduri și agenții. În cadrul lor se prezintă cele mai recente insight-uri, studii de caz și bune practici locale și internaționale, construind astfel o sursă de cunoaștere, inspirație și networking pentru participanți, vorbitori și audiență.