Servicii şi soluţii de arhivare electronică pentru companii mici şi mijlocii
Pentru a veni în sprijinul companiilor mici și mijlocii, Star Storage promovează o gamă completă de soluții și servicii de captură (scanare, catalogare), arhivare digitală a documentelor și gestiune a arhivei electronice. Indiferent că au în vedere varianta CAPEX (Investiție) sau OPEX (Cheltuială operațională) companiile pot alege imediat soluția sau pachetul potrivit pentru a face faţă valului din ce în ce mai mare de documente folosite în mod curent în procesele operaţionale.
Economisește bani și timp! Soluţia de arhivare electronică de documente de la Star Storage continuă implementarea conceptului "pay per use" lansat odată serviciile StarVault Cloud și pune la dispoziția clienților din zona SMB (Small & Medium Business) servicii externalizate de arhivare electronică a documentelor – StarVault eArchive, concepute pentru a fi utilizate imediat, accesate facil și achiziționate la prețuri accesibile. Astfel, companiile mici și mijlocii plătesc exact cât arhivează, deoarece aceste servicii sunt oferite pe baza unui abonament lunar flexibil și fără investiţii iniţiale, cu prețuri începând de la doar 27 eur/lună. Companiile au de asemenea posibilitatea de achiziţionare directă a unui pachet la cheie, gata configurat pentru captura şi arhivarea electronică a documentelor, care include un laptop și un scaner de ultimă generație, precum și licența de utilizare a aplicaţiei software profesionale StarCapture pentru captura documentelor.
StarCapture transformă documentele pe hârtie în documente electronice, permite accesul rapid şi valorificarea acestora în întreaga organizaţie, simultan cu reducerea costurilor cu depozitarea și utilizarea documentelor pe hârtie. Prin sistemul web de acces, aplicaţia StarCapture se integrează transparent cu SEAL (Secured Electronic Archive Library) – soluția Star Storage de gestiune a arhivelor, care oferă facilități unice în România de regăsire și acces rapid la informațiile din arhive pe baza metadatelor asociate. Sistemul oferit este preconfigurat pentru cele mai comune documente pe care companiile doresc sa le arhiveze, fiind astfel utilizabil imediat, din prima zi.
„Companiile mici și mijlocii contribuie foarte mult la dezvoltarea mediului de afaceri din țara noastră. Din dorința de a ajuta aceste firme să fie profitabile în condițiile mediului economic din ce în ce mai competitiv și datorită faptului că până acum serviciile de arhivare a datelor erau accesate facil doar de către companiile mari, am conceput pentru clienții de tip SMB pachete la cheie și servicii customizabile de captură și gestiune eficientă a arhivei electronice de documente. Astfel, beneficiile unor soluţii de tip enterprise sunt transferate rapid și în zona companiilor mici și mijlocii şi se traduc prin reducerea imediată a costurilor și eficientizarea întregii activități ”, a declarat Cătălin Păunescu, Managing Director, Star Storage.