Seară dedicată trendurilor în Marketing și Comunicare din 2016
„Care sunt tendinţele către care trebuie să ne îndreptăm atenţia şi care sunt direcţiile relevante pe termen lung?” Aceasta este întrebarea principală la care se va răspunde în cadrul acestei Seri "Young Professionals". Spre deosebire de multitudinea de informaţii care există în online despre trenduri, evenimentul vine în întâmpinarea întrebărilor din piaţă prin experienţa practică a unor profesionişti conectaţi la tot ceea ce este nou pe zonele de: strategie de comunicare, advertising, obiceiuri ale consumatorilor şi inovaţii tehnologice.
Tendinţele majore la nivel global se manifestă diferit de la ţară la ţară, de la o industrie la alta. Un motiv în plus pentru care este utilă o perspectivă locală asupra implicaţiilor pe care le pot avea aceste trenduri în industria de marketing şi comunicare din România.
Evenimentul îi are ca invitaţi pe Bogdana Butnar – Poke London, Dan Petre – D&D Research, Daniel Enescu – Daedalus Millward Brown, Elisabeta Moraru – Google România şi Vlad Andriescu – start-up.ro. Seara este structurată în două părţi: în prima parte fiecare speaker va prezenta câteva dintre trendurile anului 2016 în Marketing și Comunicare din aria lor de activitate, iar cea de-a doua parte a evenimentului va fi dedicată unei sesiuni interactive de întrebări și răspunsuri.
Aşadar, după ediţiile anterioare dedicate marketingului în turism şi brandurilor românești, pe 14 ianuarie la Sediul IAA România (Calea Victoriei 126, etaj 3, în incinta Teatrului Act), tinerii din marcomm şi cei pasionaţi de acest domeniu sunt invitaţi la încă o întâlnire din seria evenimentelor marca Seara YP: Trenduri în Marketing şi Comunicare 2016.