Scoala de Afaceri GlaxoSmithKline – la a doua editie
Scoala isi va desfasura activitatea in doua perioade, 5-16 iulie si 2-13 august. In fiecare dintre sesiuni, cate 25 de cursanti vor beneficia de prezentari interactive si de exercitii practice in domeniile: marketing, vanzari, distributie, finante, resurse umane, comunicare si relatii publice, productie si dezvoltare organizationala. Cursurile vor fi sustinute de specialisti din echipa GlaxoSmithKline Romania.
Pentru editia 2004 a Scolii au fost selectati 50 de cursanti din 219 aplicanti, procesul de triere a acestora fiind realizat de GSK impreuna cu compania de consultanta in resurse umane Aims. Cei alesi sa faca parte din program provin din centrele universitare Bucuresti, Cluj-Napoca, Brasov, Constanta, Iasi, Timisoara, Oradea, Targu Mures si Craiova. In total, compania GlaxoSmith Kline a investit 100.000 de dolari in aceasta editie a Scolii de Afaceri.