S-a lansat prima formulă completă de personal branding adresată femeilor din România
Shero dezvoltă procesul de branding personal în jurul a cinci etape – Diagnoza, Dezvăluirea, Armonizarea, Difuzarea şi Cultivarea– în așa fel încât, clientele cu care lucrează să își îndeplinească obiectivele și să se bucure de succes în proiectele, cariera sau afacerea lor. Pentru fiecare etapă din proces, Shero folosește diferiți experți: coachi, stiliști, make-up artiști, fotografi, designeri, specialiști în public speaking și comunicare.
Programele Shero își propun să descopere și să maximizeze elemente de diferențiere, să alinieze valorile, pasiunile, talentele, credințele și experiențe personale pentru atingerea unor scopuri clar definite. În era individualizării, este importantă înțelegerea promisiunii unice de valoare înaintea consolidării unei identități și alegerea celor mai potrivite instrumente de comunicare pentru publicul țintă.
„Lansarea Shero în România ne arată nivelul de maturizare a pieței și reprezintă o declarație a nevoii de coaching. Colaborarea cu Saatchi & Saatchi PR este deja una de durată, combinarea celor două expertize într-un cadru oficial fiind doar o chestiune de timp”, a declarat Simona Gherasim (foto dreapta), reprezentant Women Success Coaching.
În funcție de nevoi, cei interesați pot alege între programe individuale, programe de grup și programe pentru organizații (branding personal pentru executivi sau pentru echipă). Programele de personal branding pentru organizații sunt destinate companiilor care doresc să își asigure un avantaj competitiv, prin fructificarea brand-urilor personale ale angajaților. Maximizarea unicității angajaților și sprijinirea acestora în integrarea valorilor, viziunii și misiunii personale cu cele ale companiei, contribuie decisiv la atingerea obiectivelor de business.
„Din ce în ce mai mulți clienți și parteneri descoperă necesitatea unui program de personal branding complet. Ne-am dorit să oferim aceste servicii la cele mai înalte standarde. Shero este un răspuns la o nevoie a pieței. Cred în puterea brand-ului personal ca proces continuu al descoperirii și dezvoltării individuale în vederea atingerii succesului”, a declarat Larisa Petrini (foto stânga), Managing Partner, Saatchi & Saatchi PR.