Romanian PR Award 2008
Competitia reuneste 83 de campanii in cadrul celor 8 categorii de concurs: comunicare corporatista, comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor, PR pentru marketing, comunicare interna, responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate, organizatii non-guvernamentale, comunicare in domeniul public, buget -/creativitate +.
Categoriile de concurs care au captat in mod deosebit interesul participantilor au fost PR pentru Marketing, ONG si Comunicare Corporatista unde s-au inscris cele mai multe lucrari: 23, 20, respectiv 12. Printre agentiile care au inscris proiecte in competitie se numara: GMP PR, The Practice, McCann PR, Rogalski & Grigoriu PR, Saatchi & Saatchi PR, Pleon Graffiti, Millenium Communications, Ogilvy Group Romania, Next Advertising, Vitrina, Kick Off Events, Lowe PR, Cohn&Jansen|Ashley&Holmes, Grey, Bloom PR, Mone Than Pub. Agentiile participante vor intra in cursa pentru distinctia Agentia Anului.
Jurizarea se va face pana pe 10 septembrie pe baza criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice: oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, executia, evaluarea si creativitatea.
Din juriu fac parte James Grunig, Profesor Emeritus in cadrul Departamentului de Comunicare al Universitatii Maryland si 16 specialisti in comunicare din opt tari.