Rezultatele studiului „SHE: Her research for happiness”, dezvăluite la Marketing for Women 2013
Cu peste 23 de ani de experienţă în cercetare, cu focus pe industria de media & advertising, Claire O’Connor este implicată în coordonarea celor mai importante proiecte pan-regionale de cercetare încadrul Discovery Networks. Claire este recunoscută pentru gândirea creativă şi pentru livrarea unor insight-uri care influenţează felul în care companiile dezvoltă proiecte de conţinut şi strategii de marketing sau dezvoltare de brand.
Pe 4 iulie, Claire va prezenta în premieră pentru România rezultatele celui mai recent studiu Discovery Networks intitulat „SHE: Her research for happiness”.
Este vorba despre un studiu global realizat în rândul a 5.500 de femei din Europa, Rusia şi Africa de Sud, care identifică 5 surse majore ale fericirii femeilor din ziua de azi. Punând laolaltă atât datele obţinute din studiul online, cât şi rezultatele interviurilor în profunzime realizate cu femei din aceste regiuni (inclusiv din România), SHE reprezintă o analiză complexă a vieţii femeii moderne.
Pentru a-i ajuta pe cei care lucrează pentru brand-uri ce au un target femin, Claire va susţine şi un workshop intitulat „Helping Brands Emotionally Connect with Women”. Pe parcursul celor 2 ore ale seminarului, vor fi detaliate rezultatele cercetării cu privire la ceea ce le face pe femeile din România fericite, conform studiului SHE, implementat de Discovery în România şi alte 10 ţări din Europa.
Pe baza datelor incluse în acest studiu complex, Claire va lucra cu brand managerii şi marketing managerii prezenţi pentru a găsi modalităţi noi de a conecta brand-urilelor cu audienţele feminine, într-un mod authentic şi eficient.
Accesul la workshop se va face exclusive prin invitații acordate gratuity celor care se înscriu la conferinţă.
În cea de-a doua zi, Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worlwide) va prezenta rezultatele raportului Beyond Pink, un studiu realizat anul trecut la nivel global ce investighează tendințele în marketing-ul adresat femeilor.
Ben Grossman dezvoltă strategii marcomm, cu o aplecare spre digital, social media şi tehnologii emergente. Ben e recunoscut la nivel global pentru abilitatea lui de a formula abordări diferite pornind de la insight-urile găsite şi a apărut în publicaţii distribuite la nivel mondial.
Background-ul profesional al lui Ben include o pasiune pentru business şi strategie de marketing, tehnologie, consumer behavior și design.
Înscrierile la eveniment continuă până pe 3 iulie, iar mai multe detalii despre programul şi accesul la conferinţă sunt disponibile aici.