Reuniunea Clubului CODECS „Brand-ul personal – necesitate sau moft”
Participantii au avut astfel ocazia de a afla ce este un brand personal, de ce avem nevoie de el, care sunt elementele sale importante si cum se construieste un brand personal.
Deoarece este un domeniu relativ nou chiar si la nivel international, publicului roman i-au fost recomandate cartile de capatai ale brandingului personal scrise de Tom Peters „The Brand Called You” publicata in 1997 si „Branding Yourself” scrisa de Mary Spillane.
Cristina Preda a subliniat ca in orice stadiu al evolutiei profesionale ne-am afla si in orice domeniu am activa, construirea unui brand personal este binevenita si se constituie ca echilibrul perfect al dezvoltarii profesionale si personale. Dupa cum a mentionat si Cristina, pentru a crea un brand personal este nevoie in primul rand sa dai dovada de indrazneala si sa ai in vedere sapte puncte esentiale:
1. Specializare
2. Leadership
3. Caracter & Personalitate
4. Curaj
5. Vizibilitate
6. Consistenta
7. Mesaj pozitiv
In completarea celor de mai sus, Bogdan Enoiu a prezentat ca studii de caz „brandul George Bush” si „brandul Andreea Marin”, caracteristicile si elementele care au contribuit la renumele acestor personalitati.