Rebranding pentru agenţia „pastel”
Schimbarea a venit ca urmare a trecerii "pastel" într-o nouă etapă de maturitate. Identitatea actuală exprimă corect spiritul și valorile agenției, fiind în acord cu percepția clienților asupra sa. Procesul de rebranding a adus cu sine modificări structurale pe toate palierele (resurse umane, client-service, financiar, administrativ, know-how), pentru a putea susține din interior noua promisiune a companiei. Odată cu aceasta, agenția a lansat și noul site şi a revitalizat blogul. "pastel" a lansat totodată şi site-ul marketingexperiential.ro, un spaţiu de know-how pentru experienţele complete de brand.
“Sloganul a bright experience ne indică poziționarea pe zona serviciilor de marketing experiențial. În același timp, arată că noi înșine suntem o experiență grozavă pentru clienții noștri, prin lucrările pe care le realizăm, prin entuziasmul real al echipei, prin preocuparea continuă de a oferi soluții”, a declarat Ioana Mucenic, visionary managing partner.
De la începutul anului 2011 şi până în prezent, "pastel" şi-a îmbogăţit portofoliul de clienţi şi de proiecte cu Unilever Food Solutions (campanie locală şi regională), Kraft Foods (campanii in-store), TenarisSilcotub (organizare de evenimente), Vichy (design), Heidi Chocolat (packaging), precum şi prin câştigarea pitch-urilor organizate de Agenția Națională de Reglementare în Telecomunicații, TNT şi Avon Cosmetics.
„Sunt 5 ani de muncă continuă, 5 ani în care am învăţat enorm de la fiecare client şi campanie în parte. Cu ocazia acestei aniversări, ne dorim ca "pastel" să se poziţioneze pe piaţă ca agenţie de marketing experienţial şi să oferim clienţilor noştri experienţe complete și spectaculoase pentru brandurile lor”, a declarat Dana Popa, realistic managing partner.
Agenția a fost înființată în 2006 de Ioana Mucenic și Dana Popa, la vremea respectivă doar studente în ultimul an. Capitalul de pornire a constat în 200 de euro, un laptop și o idee. La 5 ani distanță, agenția are o echipă de 15 persoane și peste 40 de clienți, din care aproximativ jumătate sunt colaborări continue, de lungă durată.