Războiul jucăriilor. Arădeanca, în duel cu Barbie
Deși pare o o zonă plină de voioșie, piața de jucării nu este ferită de probleme. Producătorii români de jucării duc o luptă acerbă cu marfa din China, mult mai ieftină. Dar și cu branduri foarte cunoscute, care au creat adevărate comunități. În aceste condiții, Arădeanca abia mai poate duce lupta internă cu Barbie, dar mai ales cu Hannah Montana. Tocmai de aceea exporturile sunt soluția, iar piața externă îi așteaptă - în unele cazuri - cu brațele deschise.
„O jucărie este cu atât mai bună cu cât este mai simplă”, se spune în pedagogia Waldorf. Pentru un copil, o bucată de lemn poate să reprezinte absolut orice, fie un tractor, fie o păpuşă. Jucăria finisată, spune Rudolf Steiner, cel care a dezvoltat sistemul Waldorf, este mult mai puţin stimulativă pentru copil.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro