„Razboi” comercial virtual intre managerii romani
Este unul dintre cele mai performante programe de simulare in domeniul afacerilor, folosit de zeci de companii din Top Fortune 500. Creat in 1990 pentru Instead, una dintre primele scoli de business din lume, Store Wars se afla la a cincea versiune si are ca utilizatori peste 10.000 de manageri din intreaga lume. Printre companiile care utilizeaza acest program se numara Unilever, Philip Morris, Hewlett Packard, Sara Lee, Master Foods, BP, Nestle si Molnlycke.
Sesiunea demonstrativa de la Hotelul Athenee Palace Hilton a folosit varianta condensata a programului, pe care companiile romanesti il vor putea folosi incepand cu 2005. Primii 25 de manageri romani s-au implicat in simulare pentru a identifica si solutiona problemele de business cu care firmele se confrunta in mod curent. „Credem ca acest program dinamic si interactiv va oferi tuturor participantilor o mai buna intelegere a mecanismelor pietei bunurilor de larg consum, un nivel superior de intelegere a situatiilor si oportunitatilor, asigurand la final eficientizarea proceselor decizionale”, apreciaza Valentina Baicuianu, Director de Comunicare al Coca Cola Romania, sponsorul evenimentului de lansare.