Publicitate GRATIS pentru mediul online. Care sunt condițiile
Proiectul are menirea de a ajuta ONG-urile din România să-și dezvolte capacitățile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web și de aplicare la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits. Acesta din urmă oferă o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.
Programul “WEB-ONG” are ca scop integrarea sistemelor TIC în activitatea ONG-urilor, creșterea ratei de absorbție a fondurilor naționale și internaționale oferite pentru dezvoltarea organizațiilor non-profit.
Totodată, se urmăreşte şi creșterea vizibilității organizațiilor la nivel național și internațional, facilitarea interacțiunii și comunicării între organizațiile non-profit, comunitate, Guvern etc. și stimularea cooperării între ONG-uri.
Citeşte şi: Alt Shift aduce un pic de New York şi Berlin în Bucureşti
Pentru a accede la acest program, ONG-urile trebuie să adere ca membru la Asociația Europa Digitală, să achite cotizația de membru în valoare de 30 de lei/lună, și să îndeplinească câteva criterii de eligibilitate, precum: organizația să fie constituită conform Ordonanței de Guvern nr. 26/2000, organizația să urmărească interesele comunității și să promoveze cauzele sociale, să dețină un cont bancar în lei iar persoana responsabilă în vederea implementării proiectului să aibă studii superioare.
“România are nevoie de prezența din ce în ce mai activă a ONG-urilor în rândul comunitățile locale sau naționale, iar proiectul „WEB-ONG” vine în întâmpinarea lor pentru le a ajuta, atât din punct de vedere tehnic și al promovării proiectelor lor la nivelul comunității, cât și pentru lărgirea parteneriatelor naționale și internaționale”, declară Remus Lucuț, președintele Asociației “Europa Digitală”.
Înscrierile la proiectul dedicat ONG-urilor se pot face pe website-ul http://europadigitala.ro/web-ong/