Publicis lansează Nurun România, agenție specializată în soluții digitale integrate
Noua agenție fi condusă de Călin Buzea și Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors. Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România. În noua funcție, va gestiona zona de strategie, technologie și mobile. Liviu Toader a condus Arc și, mai recent, Publicis Dialog. La Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging și brand experience.
„Apartenența la această structură globală ne va permite accesul 24/7 la o rețea colaborativă formată din 4000 de experți. Toate acestea ne vor da posibilitatea de a ne crește abilitățile de furnizare către partenerii locali a unor soluții unice la nivel regional și global. Vom împărți cu clienții noștri instrumente, metode de lucru si know-how ale birourilor din Montreal și San Francisco”, spune Călin Buzea.
Lansarea Nurun România coincide cu un moment de reconfirmare a performanțelor echipei de digital a Publicis România, care a obținut în cadrul festivalului Internetics 2015 8 premii în categorii precum Web, Mobile, Interactive Campaigns și Best Use of Technology.
“Echipa de la București se numără printre cele mai premiate din Europa Centrală și de Est, datorită talentului și creativității locale. Suntem convinși că Nurun România va aduce un aport semnificativ la capacitatea și valoarea oferite clienților”, spune Dawn Winchester, Global Managing Director – Nurun.