Proiecte de marketing la nivel MBA – in competitie
Studentii de la varianta de studii "INTENSIVE" din cadrul Programului MBA Romano-Canadian au contractat proiecte privind elaborarea planului de marketing pentru firme din Bucuresti, in cadrul cursului de Marketing Strategic.
Ei au prezentat aceste proiecte pe 7 martie, in cadrul unei competitii la care au fost invitate toate firmele contractante. 39 de studenti au lucrat in sapte grupe pentru a realiza strategii de marketing pentru Hotel Hilton, X-Trade Grup (doua proiecte), Linklaters, Centre Ville ApartHotel, Dinamic Invest International si Hitmail. Timp de doua saptamani, studentii s-au documentat si au lucrat la sediile firmelor respective si au elaborat strategii de marketing care sa asigure succesul produselor sau serviciilor care au facut obiectul lor de studiu. Studentii s-au bucurat de sprijinul profesorului de marketing dr. Gurprit Kindra de la University of Ottawa School of Management. Cele mai bune trei proiecte si studentii care le-au realizat au primit Premii de Excelenta in Marketing Strategic. X-Trade – Marketing Plan a ocupat primul loc in clasamentul proiectelor, fiind urmat de "Inbox Marketing", pentru Hitmail si de Coffee Mania – "The first one stop coffee house in town", din grupul X-Trade.