Profit şi venituri record pentru Facebook
În cel de-al patrulea trimestru, câştigurile acestei companii au crescut, faţă de anul trecut, cu 45 de procente, până la 3,85 de miliarde de dolari, cu un profit de 701 milioane de dolari, potrivit The Verge. Pentru întreg anul, compania a generat 12,46 miliarde de dolari, aceasta fiind o creştere de 58% faţă de anul 2013.
Pentru a vă face o idee despre amploarea acestei afaceri, peste două treimi (69%) din veniturile Facebook sunt acum generate de partea „mobilă”, asta în condiţiile în care, anul trecut, acest segment genera doar jumătate din venituri.
Este o veste foarte bună pentru companii, mai ales dacă ţinem cont şi de faptul că are 300 de milioane de utilizatori pe Instagram, cărora de abia a început să le trimită reclamă. Mai are şi alţi 700 de milioane de utilizatori şi pe WhatsApp pe care încă nu a început să-i monetizeze.
Compania a raportat că zilnic, reţeaua este accesată de 819 milioane de utilizatori, cu 1,39 miliarde de check-in-uri pe lună.