Professional Women’s Network România lansează a 5-a ediție a programului de educație antreprenorială pentru femei
Curricula abordează într-un mod aplicat și interactiv abilitățile și provocările punctuale cu care se confruntă doamnele în timpul tranziției de la viața de angajat la cea de antreprenor.
Lansat în 2015, programul a ajuns deja la a cincea ediție și s-a dezvoltat constant ca structură și curriculă de la opt module în ediția pilot, la 13 module astăzi. Astfel, doamnele participante vor aprofunda aspecte deStrategie antreprenorială, HR și Management Operațional, Aspecte juridice, Fiscalitate și Contabilitate, Brand personal, Marketing, Online și Social Media, Vânzări, Negociere, Finanțare, Plan de Afaceri, Leadership și Prezentarea afacerii.
„În cei șase ani de experiență antreprenorială proprie, în paralel cu asistența pe care am oferit-o unui număr mare de femei aflate la începutul propriilor afaceri, am învățat că există foarte multe necunoscute de care ne putem lovi, dar și o serie de temeri sau convingeri personale care ne pot împiedica să avansăm cu succes în business”, spune Mădălina Rădulescu, vice-președintele Pilonului Antreprenoriat din cadrul PWN România. „Prin interacțiunea cu participantele de la edițiile anterioare ale programului, am identificat câteva provocări de care ele trebuie să fie conștiente: femeile se concentrează mult pe problema finanțării – de unde fac rost de bani pentru noul business?, gândesc mai mult în termen de costuri și mai puțin din perspectiva clientului lor – cum arată, unde este și ce face acesta?, și nu își validează suficient ideea cu piața target/ cu clientul, bazându-se prea mult pe propriile convingeri”.
Curricula vine, astfel, să răspundă acestor aspecte prin sesiuni interactive și practice alături de traineri cu notorietate și experiență dovedită în domeniu. Programul este dedicat femeilor antreprenor aflate la început de drum sau care se gândesc să facă
tranziția de la viața corporatistă la viața antreprenorială.
Participantele pot opta pentru înscrierea la unul sau mai multe module, respectiv pentru întregul program. Detalii suplimentare despre sesiuni, modul de organizare și costuri sunt disponibile pe paginile de social media ale organizației (Facebooksi LinkedIN) sau pe email la [email protected].