Presiunea unei vieți echilibrate, pe femeile Generației Y
Reprezentantele sexului frumos din generaţiei Y vor ca feedback-ul să fie livrat în timp real, la o calitate înaltă şi axat pe ceea ce au de făcut pe viitor, şi, deşi ele sunt foarte deprinse cu tehnologia de comunicaţii, preferă ca discuţiile esenţiale să aibă loc faţă în faţă.
71% dintre femeile acestei generaţii doresc să lucreze în afara ţării de origine, având în vedere că experienţa internaţională este la mare căutare. Chiar și așa, în prezent, doar 20% dintre cei care lucrează în afara ţării sunt femei.
Sectoarele cel mai puţin probabile să fie alese de femeile Generaţiei Y sunt serviciile financiare, apărarea şi sectorul de petrol şi gaze, din pricina imaginii şi reputaţiei pe care o au aceste industrii.
19% dintre femeile Generaţiei Y ar renunța la actualul job că pentru a îşi întemeia o familie şi pentru a putea să petreacă mai mult timp acasă, în comparaţie cu 18% dintre bărbaţii aceleiaşi generaţii. Acesta este abia al şaselea cel mai probabil motiv pentru care bărbaţii sau femeile şi-ar părăsi angajatorii.
PwC a lansat şi al treilea Index Women in Work. Acest top ordonează 27 de ţări membre OECD în funcţie de cinci indicatori cheie referitori la emanciparea economică a femeilor: egalitatea veniturilor cu bărbaţii, proporţia de femei aflate pe piaţa muncii, atât în termeni absoluţi cât şi în comparaţie cu bărbaţii, rata şomajului în rândul femeilor şi procentul de femei angajate cu normă întreagă.
Raportul se bazează pe răspunsurile a 10.000 de membri ai generaţiei Y din 75 de ţări din întreaga lume, din care 8.756 sunt femei. Mai multe detalii despre diversitate pot fi găsite pe blogul on PwC’s Gender Agenda blog.