Premiile eficientei in publicitate
La aceasta editie, juriul nu a fost foarte generos cu aurul. Dintre cele 14 categorii inscrise in concurs, doar sase s-au bucurat de stralucirea pretiosului metal.
Practic, Golden EFFIE au primit trei agentii de publicitate: Bridge Communication (revelatia editiei), McCann Erickson si Leo Burnett&Target. Aceasta din urma a fost de altfel agentia care si-a adjudecat Grand EFFIE 2006. Prezentam pe scurt categoriile, agentia premiata cu aur si campania de publicitate aferenta: Food Products: Bridge Communication, pentru Krax – „Krax wordless”, McCann Erickson, pentru Rom – „Strong sensations since 1964”; Alcoholic Beverages: Leo Burnett&Target, pentru Bergenbier – „Friends know why”; Non-alcoholic Beverages: Leo Burnett&Target pentru Prigat – „Natural energy”; Retail: Leo Burnett&Target, pentru Altex – „Accessibility”; Telecommunications: McCann Erickson, pentru Connex – „Connex for the future”; Promotions FMCG: Leo Burnett&Target, pentru Bergenbier – „Barbecue grills”.