PR pentru manageri
Participantii la curs pot afla ce asteptari trebuie sa aiba de la un specialist in relatii publice sau de la agentia cu care colaboreaza; ce directie strategica trebuie sa aiba comunicarea organizationala; cum pot folosi activitatea de PR pentru a apara cat mai bine interesele companiei; cum pot promova imaginea organizatiei prin toate mijloacele specifice PR. Primul modul „PR pentru manageri” se va desfasura intre 23 mai si 13 iunie si va aborda teme precum: Relatiile Publice si Modelul de Business al unei organizatii; Rolul PR-ului intr-o organizatie; Cand incepe activitatea de PR pentru o organizatie?; Etica si PR-ul, Etica in PR; Strategia de PR si evaluarea ei. Cel de-al doilea modul se numeste „Managementul comunicarii in situatii de criza” si va avea loc in perioada 20 iunie – 11 iulie. Tematica acestui modul va cuprinde: Managementul Crizei; Relatia cu stakeholder-ii; Relatia cu mass media in situatii de criza; Purtatorul de mesaj in situatii de criza; Simulare interviu filmat pe studiul de caz din sesiunea anterioara.