PR Award 2013 – puterea ideii transformată în ceva de impact
După zece ani, povestea Romanian PR Award continuă reuşind să adune sub aceeaşi umbrelă parteneri prestigioşi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Fiecare cu crezul şi povestea lui de succes, dar cu toţii uniţi de un duh al breslei şi de dorinţa de a da comunicării însemnătatea pe care o merită.
Cea de-a XI-a ediţie adaugă călătoriei acestei competiţii nu doar un an, ci marchează începutul unei decade şi este un moment prielnic pentru o gură de aer proaspăt, o reîmprospătare a conceptului, a identităţii vizuale şi a criteriilor de jurizare.
Astfel,începând cu acest an, grila de jurizare este îmbogăţită cu criteriul inovaţiei. Împreună cu Vodafone România, partener fondator al competiţiei, organizatorii PR Award şi-au propus să recompenseze apetitul şi abilităţile de a inova ale comunicatorilor români, într-un demers care îşi propune să educe industria, împingând standardele de inovaţie peste limitele actuale de practică şi acceptare. Distincţia "PR Innovator of the Year", acordată în premieră de Vodafone România, reprezintă una dintre noutăţile importante ale ediţiei.
Au fost introduse în competitiţie de către organizatori – Forum for International Communications – secţiuni noi, care reflectă maturizarea industriei şi s-a considerat utilă recunoaşterea meritelor departamentelor in-house de PR, recompensarea eforturilor agenţiilor cu până la 5 angajaţi precum şi iniţierea distincţiei "Profesionistul de PR al Anului" comunicatorului cu rezultate profesionale excepţionale şi o contribuţie evidentă la dezvoltatea industriei.
Noul concept grafic al competiţiei, realizat cu ingeniozitate de Vitrina Advertising atrage tot prin creativitate şi inedit: origami. De ce origami? Pentru că sintetizează exemplar puterea ideii, transformarea unui lucru obişnuit în ceva de impact, urmărirea unor reguli precise, dar care lasă loc creativităţii şi diversităţii, abilitatea de a rezolva probleme, constatarea că drumul spre extraordinar începe întotdeauna cu o acţiune simplă. Şi nu în ultimul rând, starea de bine în care te transpune rezultatul. La fel ca în PR.