Povesteste-ne experienta ta in calitate de client si poti castiga un curs de 400 de euro
Trimite-ne povestea experientei tale (pozitiva sau negativa) in calitate de client la concurs [at] cariereonline.ro pana la data de 2 decembrie 2010.
Castigatorul va fi desemnat de un juriu format din Anca Purdel (AchieveGlobal) si Georgiana Gioaba (Cariere).
Workshop-ul "Cum sa creezi relatii exceptionale cu clientii" ofera abilitati pentru dezvoltarea comportamentelor care ajuta la obtinerea loialitatii clientilor chiar si atunci cand apar disfunctionalitati in oferirea serviciilor. In esenta – concepte de baza, cunostinte si atitudini recomandate pentru orice persoana
Programul se adreseaza celor care doresc:
• Sa se diferentieze prin calitatea serviciilor oferite clientilor.
• Sa creeze sau sa consolideze o cultura axata pe satisfacerea nevoilor clientilor.
• Sa creeze un mediu de lucru pozitiv, bazat pe colaborare.
• Sa scada costurile de retentie a angajatilor și clientilor.
• Sa se asigure ca sistemele de oferire a serviciilor pot fi personalizate pentru nevoile unice ale clientilor.-
Cine sa participe?
Toti cei care interactioneaza cu clientii externi sau interni.