Planul Unilever pentru un Stil de Viaţă Durabil în cei trei ani de la lansare
Obiectivul major este acela de dublare a cifrei de afaceri până în 2020, în timp ce își înjumătățește amprenta de mediu și crește impactul social pozitiv al brandurilor sale. Toți cei trei piloni ai Planului pentru un stil de Viață Durabil au avut rezultate bune în trei ani, în special în zonele pe care le controlează în mod direct – materii prime, producție, transport, inovații.
Unilever și-a propus: îmbunătățirea sănătății și a bunăstării a peste un miliard de oameni, procurarea în proporție de 100% de materii prime sustenabile și înjumătățirea impactului asupra mediului a produselor, de-a lungul întregului lanț valoric.
Cu 7 milioane de locuitori pe planetă, resursele naturale au devenit supra solicitate. Temperaturile sunt în creștere, apa s-a transformat într-o resursă limitată, prețul pentru energie a crescut, iar nevoile alimentare demonstrează, încă o dată, marea diferență dintre bogați și săraci. Unilever crede în schimbarea pe care o pot aduce companiile și caută constant soluții pentru rezolvarea acestor probleme.
În ultimul an, au îmbunătățit activitățile care să ne ajute să creștem sustenabil mai repede si au analizat în detaliu fiecare categorie de produse și fiecare departament din companie. Planul Unilever a fost extins cu propuneri mai consistente și activități în zona îmbunătățirii calității vieții.
Obiectivele pe termen lung au fost reviziute în 2012, pentru a asigura rezultate optime. Astfel, îşi vor extinde eforturile în viitor în zone care vor determina schimbări importante pentru: îmbunătățirea vieților, tratament corect la locul de muncă, oportunități pentru femei, afaceri incluzive, eliminarea despăduririlor, agricultura sustenabilă și micii fermieri, apă, sanitizare și igienă.
Printre obiectivele proiectului se numără şi transformarea alimentelor expirate în energie regenerabilă, reducerea conținutul de sare, eliminarea grăsimilor trans și reducerea grăsimilor saturate, zero deșeuri în urma procesului de fabricație.