Peste 1500 de adolescenti au parcurs vara aceasta programul de dezvoltare personala GROW
Programul GROW are deja o istorie de peste 11 editii in care numara peste 10 200 absolventi din 250 de licee si 12 000 de ore de training sustinute de 368 de traineri internationali.
Avand deja o traditie in spate, si editia GROW de vara s-a incheiat cu succes, motivand tinerii sa descopere si sa se autodescopere experimentand, pe o perioada de 6 saptamani. Astfel, in GROW, atelierele si trainingurile au fost, fara exceptie, invitatii la joaca si experiente noi, inedite, prin care adolescentii au devenit mai increzatori in capacitatile personale, si-au descoperit abilitati prin interactiune, si-au facut prieteni noi. Prin exercitii mestesugite, prin discutii libere si zambete, tinerii au fost motivati sa se gandeasca la importanta caracterului lor in devenire si a valorilor care ii vor ghida in viata. In plus, cele 11 ateliere pentru fiecare categorie de varsta nu s-au rezumat la dezvoltarea personala, ci au corelat-o cu orientarea profesionala, oferind contexte practice. Liceenii din clasele a 11-a si a 12-a au fost antrenati in exercitii de management al echipei, leadership, negociere, antreprenoriat, discurs in public sau branding personal.
Mesajele educationale au fost transmise de tineri catre tineri, sub marca GROW reunindu-se, intr-un mediu multicultural, 57 de traineri sositi din 14 tari, ce au sustinut workshop-uri in limba engleza.
GROW a ajuns la tineri acasa, desfasurandu-se in 13 orase din tara: Brasov, Bucuresti, Cluj, Bistrita-Nasaud, Craiova, Iasi, Galati, Pitesti, Suceava, Sibiu, Ramnicu-Valcea, Targu-Mures si Timisoara.
Pentru ca, in urma studiilor si cercetarilor realizate, organizatorii au descoperit ca tinerii isi doresc sa aiba acces la o educatie de calitate in aria personala si profesionala, Scoala de Valori se pregateste deja cu nerabdare si ganduri poznase pentru urmatoarele editii GROW.
Proiectul se bucura de sprijinul Ministerului Educatiei Nationale, Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, Biroului de Informare al Parlamentului European in Romania, BRD-Groupe Société Générale, WNS, Cetelem, Zentiva si Ipsos Research Romania.
Mai multe detalii despre proiectul care dezvolta generatii de tineri, poti afla si de pe www.growedu.ro!