PEPSICO România invită tinerii la competiţie. Compania a dat startul la programul de intership Butterfly Effect
Programul a fost creat ca o competiție între participanţi, oferind acestora posibilitatea de a câştiga noi cunoştinţe şi abilităţi la fiecare pas. Include 3 etape, create pentru a atrage, dezvolta, filtra și recruta tinerele talente, iar la finalul programului, cei mai performanți participanți vor fi recrutați în interiorul companiei.
Tinerii interesați pot aplica pentru unul dintre cele 20 de locuri disponibile până la data de 30 aprilie 2013. Programul se va desfășura în perioada mai-septembrie 2013. Candidatul ideal trebuie să fie student în anul doi sau trei (preferabil, dar nu obligatoriu), indiferent de facultate, și să aibă aptitudini precum capacitatea de a lua decizii, spirit inovator și abilităţi analitice dezvoltate. Pentru a aplica, tinerii interesaţi trebuie să acceseze www.PepsiCoJobs.ro, să încarce CV-ul, să trimită un eseu de maxim 1.000 de cuvinte şi să completeze un scurt chestionar online.