(P) Un nou proiect internațional pentru Sincron
Pentru prima dată Sincron – Talent Management a fost adaptat să servească toate cele 3 părți implicate în procesul de recrutare: candidații, agențiile de recrutare locale și IDCN (International Dual Career Network). Sincron gestionează pagina de candidați ai IDCN, punând la dispoziția terților interfața în care agențiile de recrutare locale pot vedea candidații disponibili. Candidații au posibilitatea să-și facă singuri profilul pe pagina dedicată a IDCN. Această funcționalitate specifică activității desfășurate de IDCN a fost realizată printr-o adaptare a Sincron – Talent Management.
„Frumusețea proiectului a constat în faptul că am oferit IDCN consultanță pe tot ceea ce înseamnă specificații și procese. Le-am definit practic împreună, ceea ce ne-a ajutat mult în înțelegerea pașilor și în procesul de implementare propriu-zis. Pentru noi este o mare bucurie finalizarea implementării unui nou proiect internațional de o asemenea amploare. Am gândit sistemul astfel încât să gestioneze activitatea în 20 de locații ale IDCN, urmând ca aceasta să se extindă și la restul la nivel internațional.” Mihai Stanca, Managing Partner HR Sincron.
În acest moment există peste 200 de recrutori și voluntari care își desfășoară activitatea prin intermediul soluției Sincron – Talent Management în cele 20 de locații menționate.
„Provocarea acestui proiect a reprezentat-o adaptarea soluției astfel încât să gestioneze caracteristici specifice diferite în funcție de nevoile particulare ale fiecărei locații. Faptul că ne desfășurăm activitatea în atâtea țări, ne face să ne confruntăm cu mai multe tipuri de culturi începând de la nivelul societății în general cât și la nivel corporate. În acest context avem nevoie de o soluție care să aibă capacitatea de raportare atât la nivel local, cât și la nivel regional și internațional. Sincron – Talent Management a reușit să ne ofere suportul necesar și suntem încântați de această colaborare.” Marian Chiraches, coordinator global International Dual Career Network.
Sincron este prima aplicație românească de Talent Management. Acoperă 10 industrii și a finalizat cu succes peste 100 de implementări și adaptări ale soluției la nevoile specifice ale clienților (fluxuri & procese interne, moduri de lucru), în contexte de business complexe. Anual, clienții Sincron gestionează mai mult de jumătate de milion de CV-uri, iar cifra de afaceri rulată de Top 10 clienți HR Sincron depășește 6 miliarde de euro.