(P) Noi programe internaționale de training în sprijinul companiilor din România
Oportunitățile de creștere și păstrare profitabilă a clienților vin însă din zona digitalului și, mai ales, a managementului experienței clienților. Îmbunătățirea calității experienței clienților a fost declarată ca prioritate strategică atât în zona B2B, cât și pentru segmentele B2C. Chestionați să răspundă cum vor face acest lucru, profesioniștii din segmentele B2B pun pe primul loc îmbunătățirea experienței online (58%), a experienței multicanal (56%) și a acelora realizate prin call center (53%).
Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing oferă noi alternative companiilor din România să găsească soluții de creștere profitabilă în 2016 cu noi traininguri și programe de certificare internațională: strategie digitală, managementul experienței oferite clienților (Customer Experience) și evaluarea și monitorizarea performanței (Mastering Metrics). România are tot mai mulți profesioniști care se pregătesc sau care au absolvit programe de certificare internațională în marketing și dovedesc că sunt competitivi, atât în țară cât și în străinătate.
În ianuarie 2016, Institutul de Marketing lansează noua serie de cursuri de strategie digitală. Vom începe cu un maraton de ateliere și weekenduri intensive cu tutori din România și din Marea Britanie. Red Barrington va susține pe 15 ianuarie, de la ora 18:00 și un curs deschis pentru profesioniștii de marketing din România.
Cursanții sunt în general practicieni cu experiență în marketing sau domenii conexe, care doresc să se perfecționeze și să se dezvolte ca profesioniști și nu puțini lucrează în străinătate.
Un program de training și certificare durează, în medie, între șase luni și un an pentru un program de certificare scurt și se poate extinde până la doi ani pentru programele avansate. Taxa de curs este de 650 lire de lire pentru un program de certificare de trei sau șase luni, la care se adaugă taxele de examinare.
Candidaţii pot solicita informaţii referitoare la procedurile de examinare ale CIM, taxe şi cursuri, Institutului de Marketing, a cărui pagină oficială o puteţi accesa aici.