Orange rămâne liderul pieței telecom din România, deși a pierdut aproximativ 200.000 de clienți
La 30 iunie 2012, Orange România avea 10.045.933 de clienţi, cu aproximativ 200.000 de persoane mai puțin față de finele anului trecut. Totuși, numărul abonaţilor a înregistrat o creştere de peste 83.000 în ultimele 6 luni, depăşind în prezent cifra de 4 milioane de persoane. În prima parte a anului, Orange România s-a menţinut ca lider de piaţă cu o bază de clienţi stabilă, atât pe segmentul de abonamente, cât şi pe cel al cartelelor reîncărcabile, potrivit unui comunicat al companiei.
La sfârşitul primului semestru, mai mult de 3,5 milioane de clienţi utilizau serviciile Orange de date mobile. În acelaşi timp, în ultimele 12 luni traficul de date realizat de pe smartphone-uri şi tablete, a crescut de aproape 3 ori, fiind susţinut de performanţa reţelei.
În prezent 99.74% din populaţia României beneficiază de servicii de internet mobil la viteze de până la 14.4 Mbps. De asemenea, pentru 33.27% din populaţie (din 549 de localităţi) viteza de transfer de date ajunge până la 21.6 Mbps şi pentru 16.87% (218 localităţi) viteza ajunge până la 43.2 Mbps. În urma finalizării programului de extindere şi modernizare a reţelei, Orange oferă cea mai rapidă reţea naţională de internet mobil.
“Veniturile noastre înainte de efectul diminuării tarifelor de interconectare sunt în creştere faţă de prima jumătate a anului 2011, ca rezultat al iniţiativelor noastre comerciale, al investiţiilor susţinute şi al performanţelor echipei noastre. Ca şi până acum, ne-am dorit să oferim clienţilor o experienţă personalizată în funcţie de necesităţile lor de comunicare. Vom continua să investim astfel încât să asigurăm cea mai bună experienţă de utilizare a serviciilor noastre şi să rămânem în continuare în topul preferinţelor clienţilor” a declarat Jean-François Fallacher (foto), CEO Orange România.