Obiectivele organizaţiei sunt obiectivele fiecărui angajat
Care sunt componentele strategiei de HR a New Kopel Group?
New Kopel Group este angajatorul ideal pentru un profesionist HR, deoarece dimensiunea, versatilitatea şi dinamismul acestuia oferă oportunităţi şi avantaje nelimitate. „Gata de schimbare” este o componentă majoră a strategiei NKG. Lumea afacerilor se schimbă rapid, tehnologia avansează, angajaţii vin şi pleacă, iar rolul HR‑ului în stabilizarea companiei este unul foarte important. HR-ul dezvoltă planuri de schimbare împreună cu ceilalţi manageri şi se asigură că fiecare angajat înţelege care este rolul şi aportul lui în organizaţie.
Obiectivele organizaţiei sunt obiectivele fiecărui angajat. Avem un sistem de management al performanţei transparent, fiecare angajat putând să se autoevalueze, în funcţie de indicatorii atinşi sau de targetul realizat. Toţi ţintim către acelaşi obiectiv şi suntem motivaţi să o facem. Este o mândrie să vezi cum mecanicul, tinichigiul sau vopsitorul îşi notează zilnic realizările, iar până la sfârşitul lunii, se străduiesc să atingă targetul prin orice mijloace. Să găseşti omul potrivit la locul potrivit este ţelul fiecărui profesionist HR. Să reuşeşti de fiecare dată este o provocare. HR-ul „ţine ritmul paşilor de dans ai strategiei de business”. Ne pregătim pentru a ne pregăti oamenii pentru provocări viitoare, pentru schimbări sau promovări, ne asigurăm că potenţialele valori identificate în procesele de recrutare vor primi şansa de a face diferenţa, făcând parte din organizaţia noastră, care cunoaşte o singură filosofie – „Always Yes!”.
Care sunt valorile organizaţiei?
Avem două valori importante care derivă din filosofia noastră, “Always Yes”: Integritate şi De încredere. De aici ne-am inspirat când am gândit conceptul de comunicare internă: „Always Yes. Energy.” Pentru că, în final, este mereu vorba despre oameni şi de modul în care aceştia se raportează la mediul înconjurător. O atitudine pozitivă faţă de colegi, de clienţi, de sarcinile care îţi revin, înseamnă o energie pozitivă pe care o răspândeşti în jurul tău. De aici rezidă creativitatea şi multiplele posibilităţi pe care chiar şi o singură zi ţi le oferă. Energia este însă rochia „roz” care îmbracă cei doi piloni principali, respectiv valorile companiei. Oamenii New Kopel Group au în ADN-ul personal atributele ce ţin de ADN-ul New Kopel Group. Sunt integri şi te poţi baza mereu pe ei, indiferent de situaţie. Comunicăm într-un limbaj comun, limbajul Always Yes.
Citeşte mai mult pe hrmanageronline.ro