O nouă manieră de a vedea comunicarea la Cannes Rehab
Ziua de 8 octombrie va respecta paradigma Cannes Rehab, debutând cu exerciţii de imaginatie activă şi meditaţie. Urmează apoi ”Tendinţe în PR-ul contemporan”, o prezentare pe care Ioana Mănoiu o va pigmenta cu exemple din experienţa ei de jurat cannez. După o experienţă în presă şi mai apoi ca director de PR la Graffiti/BBDO, Ioana Mănoiu a lansat compania Gmp PR în 2005. Sub influenţa unui management inspirat şi a unei noi maniere de a vedea comunicarea, agenţia condusă de Ioana a devenit în scurt timp o obişnuită a podiumurilor internaţionale. Palmaresul Gmp PR include titlul de „The Newcomer Agency of the Year“ şi „Best PR Launch of the Year“ la European Excellence Awards şi patru premii Sabre în categorii diferite: Community Relations, Publicity Stunt, Public Education. Lista de nominalizări a Gmp PR include zece menţiuni la European Excellence Awards, Sabre Awards şi Green Awards. În anul 2010, Ioana a obţinut un Executive MBA la Berlin School of Creative Leadership.
Tot sâmbătă va avea loc şi prima sedinţă de Creative Cooking din programul C.R într-o demonstraţie expresivă, semnată Băcănia Veche, urmată, evident, de degustări.
Cannes Rehab e un eveniment despre cultură şi cultivarea creativităţii, inspirat de cel mai respectabil, mai admirat şi mai iubit festival global de gen – Cannes Lions. Următoarea ediţie a festivalului va avea loc în iunie anul viitor, şi, la fel ca în ultimii 58 de ani, va reuni elita mondială a comunicatorilor inspiraţi. Cei care doresc să se înscrie la Cannes Rehab sunt invitaţi să acceseze [email protected].