O nouă funcţie prinde avânt în era digitală
Ediţia 2015 a studiului Chief Digital Officer analizează cele mai mari 1500 de companii în funcţie de venituri, pentru a înţelege câte dintre acestea au numit deja un CDO, cine sunt aceşti manageri şi care este poziţia lor în ierarhia organizaţiilor. Studiul a fost realizat de Strategy&, divizia de consultanţă strategică a PwC.
În valoarea absolută, studiul Strategy& a identificat 86 de directori de operaţiuni digitale la cele 1500 cele mai mari companii din lume.
31 dintre aceştia au fost numiţi doar în ultimul an, valoare care arată o creştere semnificativă a numărului companiilor de top care găsesc oportună angajarea unui lider responsabil de transformarea companiei într-o organizaţie de succes în era digitală.
„În ciuda avansului digitalizării în ultimii ani, majoritatea companiilor nu au dat unui singur manager responsabilitatea de a superviza toate eforturile lor digitale. În schimb, cele mai multe companii încearcă să gestioneze această transformare digitală la nivel funcţional, de unitate de business sau la nivelul fiecărui teritoriu în care operează”, spune Mircea Bozga, partener, liderul echipei de servicii de securitate cibernetică a companiei PwC România.
Dintre companiile care au numit un CDO, peste 80% au angajat un astfel de manager în ultimii patru ani, iar 40% dintre aceştia sunt membri ai boardului executiv.
Studiul arată că…
Continuarea materialului o găsiți pe economica.net.