Nou centru operațional TNT în Timișoara
Noul hub express reprezintă un punct nodal pentru conexiunile locale și naționale, fiind situat la mai puțin de 1 km de Aeroportul Internațional „Traian Vuia”, în imediata vecinatate a liniei de centură. Expedierile naționale sau internaționale, precum și operațiuni logistice de amploare reflectând contracte comerciale sau campanii complexe, vor fi procesate în cadrul acestui nou hub modern, cu 1.200 mp de spațiu de depozitare.
Accesul transporturilor în zona de depozitare este facilitat și securizat în cadrul celor 22 de zone de andocare pentru autoutilitare, al celor 7 platforme destinate camioanelor Rețelei Rutiere Europene TNT Express, precum și pe platforma destinată exclusiv transporturilor aeriene. În plus, în cadrul noului hub express sunt rezervate spații speciale pentru bunurile periculoase și pentru produsele de valoare, facilități importante pentru clienții din diverse industrii cheie prezente în zonă: industria auto, electronică și high-tech, dar și domeniul medical – farmaceutic.
În cei 600 mp de spațiu destinat birourilor TNT din Timișoara, experții în managementul lanțurilor de distribuție sau în probleme legate de vamă acordă asistență clienților companiei, pentru ca aceștia să poată valorifica noi oportunități de dezvoltare a propriilor afaceri. În funcție de piața de desfacere căreia i se adresează și de volumele transportate, clienții pot opta pentru variantele aeriene, rutiere sau chiar pentru conexiuni naționale și internationale directe (Direct Express).
Sub aspectul resurselor umane, investiția în noul centru operațional de la Timișoara a fost însoțită, pe parcursul anului 2012, de o abordare concentrată în direcția pregătirii echipelor de angajați TNT din acest centru.
Domeniile specifice pentru care au fost derulate programe complexe de training sunt: securitatea aviatică și cargo, noutățile apărute în reglementările referitoare la derularea transporturilor internaționale și fomalități vamale. De asemenea, sesiunile de training au abordat și elemente mai generale, din zona comunicării și a managementului de proiect.
„Sistemele implementate în cadrul noului centru nu ar fi putut fi utilizate la întregul potențial în lipsa unor astfel de programe coerente și consistente de training, ale căror efecte se regăsesc pe termen lung în calitatea serviciilor oferite de TNT. De aceea, numărul cursurilor derulate de TNT România a crescut în 2012 cu 20% față de anul anterior”, precizează reprezentanții companiei.