Note. Samsung, dispus să renunțe la brand
Dincolo de pierderile financiare pe care renunţarea la un flagship le va aduce, Samsung are şi o mare problemă de imagine, principala victimă fiind chiar brandul Note, cel sub care au fost vândute până acum phablet-urile Samsung, potrivit digi24.
Coreenii, conform unor surse apropiate companiei, au realizat un sondaj legat de încrederea în brandul Note, după scandalul exploziilor. Rezultatul sondajului a fost că mai mult de jumătate dintre respondenţi consideră că brandul Note are acum o conotaţie negativă şi că nu ar mai lua în calcul cumpărarea unui alt model.
Drept urmare, este logic ca Samsung să caute un înlocuitor. În fond, nu este nimic anormal în forma de capitalism actuală ca o problemă care a pus în pericol viaţa oamenilor să se rezolve cu un joc de imagine.
În ceea ce priveşte brandul pe care Samsung îl va folosi ca înlocuitor pentru răposatul Note, o supoziţie educată ar fi S-Pen, brand pe care Samsung l-a mai folosit coroborat cu telefoane mari care folosesc Stylus, cum a fost până acum cazul seriei Note.