Noi metode de interacţiune cu consumatorii
Structurat în patru etape distincte (prezentare motivaţională, tactici de vânzări, tipologii de interacţiune cu consumatorii, testare), programul de training Şcoala de Vara Grup Şapte are ca obiectiv îmbunătăţirea cunoştintelor echipelor de promoteri, hostesse şi team leaderi ai agenţiei.
„De 14 ani, lucrăm zilnic cu sute de colaboratori la nivel naţional pentru diferite tipologii de clienţi şi proiecte. Cei mai multi dintre ei ne sunt alaturi de foarte mult timp şi cunosc foarte bine atât cerinţele noastre, cât şi brandurile pentru care lucram în mod constant. Prin intermediul Şcolii de Vara Grup Şapte, participanţii au acces la cele mai noi metode de învăţare co-participativă, exemple de campanii «best practice şi noi metodologii de abordare a consumatorilor“, declara Marinela Guina, Field Director Grup Sapte.
Programul de training intensiv Şcoala de Vara Grup Şapte a fost realizat cu suportul Departamentului de HR Grup Şapte. Astfel, în urma interviurilor individuale cu membrii echipelor de BTL şi HR, din cei 600 de candidaţi înscrişi la Scoala de Vara Grup Sapte au trecut în faza urmatoare 350 de participanţi care au corespuns criteriilor de departajare: experienţă, capabilităţi de comunicare şi atitudine proactivă.
Deoarece foarte mulţi dintre colaboratorii nostri sunt studenţi, putem spune ca Şcoala de Vara Grup Şapte îi pregăteşte pe aceştia în mod real în obţinerea unui prim job full time. De altfel, criteriile care au stat la baza admiterii în Şcoala de Vara Grup Şapte sunt similare cu criteriile angajatorilor, respectiv a companiilor cu care lucrăm.” afirma Loredana Ganbutan, Regional Manager Grup Sapte.
La finalul programului, fiecare participant va sustine un test care ii poate asigura un loc in echipa Grup Sapte daca obtine un punctaj minim de 80%.