Nimic nu este mai valoros decât o experiență memorabilă: Cum ajungi la un moment “aha!”
Tocmai acestea, insightul și evoluția reprezintă obiective majore ale companie de training TREND, aflată de 17 ani pe piața românească, Compania s-a îmbunătățit și a evoluat constant, cu ajutorul unei echipe crescânde, care numără acum peste 40 oameni si care oferă expertiză în domenii de interes pentru generații întregi de lideri. Raportând la propriul exemplu, ce înseamnă evoluția, ce o determină și ce o face să continue.
Cifra de afaceri în continuă creștere și drumul parcurs de companie până acum au revelat nevoia unei noi strategii de brand și a unei noi poziționări de marketing, una care să redefinească TREND plecând de la realitățile companiei. Cum nimic nu este mai valoros decât o experiență memorabilă, cea care conduce la insight, la un moment “aha!”, revelator, noua identitate a organizației vorbește despre traineri ca facilitatori și creatori ai acestor experiențe.
În jurul acestei idei, compania își reimaginează businessul începând cu programele (traininguri, evenimente, consultanță), metologia de livrare a informațiilor, interacțiunea cu proprii clienți, platformele online.
Tocmai de aceea TREND va construi experiențe cu sens și scop, va înțelege nevoile individuale ale clienților și îi va ajuta pe aceștia să ajungă acolo unde își doresc, cu atenție la parcursul lor și pașii făcuți de ei în evoluția lor de până atunci și va inova modele de învățare și de training. Toate acestea se vor întâmpla concomitent cu planul de expansiune internațională a businessului care se apropie de o cifră de afaceri de 2 milioane de euro.