Muzică și frumusețe, un nou concept pe piața beauty
În selectul cartier Cotroceni, într-o casă din perioada interbelică, a fost inaugurat de curând un salon dedicat serviciilor de coafură, manichiură, cosmetică și masaj, un loc atipic în peisajul saloanelor de frumusețe din București. Piano Beauty Salon poartă acest nume deoarece în salonul de primire se află un pian Bösendorfer cu o vechime de 100 de ani, de proveniență germană și cu mecanică britanică.
”Proprietara și-a dorit să creeze un spațiu diferit în pesisajul saloanelor de frumusețe, găsind acest loc, o casa din perioada interbelică, din cartierul Cotroceni, care este renumit pentru liniștea și eleganța lui. Și pentru că a gasit aici un pian de proveniență germană vechi de 100 de ani, cu mecanism englezesc și-a dorit să-l pună în funcțiune, a primit acordul proprietarei casei și l-a recondiționat și i-a inspirat și numele Piano Beauty Salon” spune Veronica Stancu, pr manager Beauty Salon.
Pianul simbolizează liantul între muzică și frumusețe, spune proprietara salonului care nu este la prima de experiență de acest gen. Ea s-a întors în România după ce timp de 15 ani s-a ocupat de frumusețea nemțoaicelor din Dortmund.” M-am întors acum câteva luni, oarecum forțată de o problema personală, dar oricum îmi doream să mă întorc și să fac ceva pentru sufletul meu, acasă” povestește Daniela Flagge care a investit aproximativ 25.000 de euro.
La Piano Beauty Salon frumusețea înseamnă armonie, echilibru, grație, respect și înțelegere pentru toate fațetele vieții feminine. Irina Markovits, consultant de stil și jurnalist de modă, s-a alăturat salonului Piano Beauty, în calitate de ambasadoare de brand.„Beautiful things don’t ask for attention. – Când mi se cere să ofer o definiție a frumuseții, acest citat este cel cu care asociez frumusețea: o prezență de o eleganță discretă și nestandardizată, subliniată de naturalețe și firesc, de originalitate și dezinvoltură, de o stare interioară de bine, fără legătură cu vârsta sau silueta.”