Mirela Nemțanu preia funcția de Director Executiv la HOSPICE Casa Speranței
În ultimii 5 ani și jumătate, Mirela Nemțanu a făcut parte din echipa L’Oreal România, în calitate de Corporate Communication, Public Affairs & Regulatory Affairs Manager și membru în board-ul companiei. Din această funcție, a coordonat și implementat acțiunile de comunicare internă și externă, derularea proiectelor de CSR, public affairs, crisis management, scientific & regulatory affairs.
Mirela are o experiență de peste 17 ani în domeniul marketingului, comunicării și al responsabilității sociale, cumulata în cadrul TNT Express (echipa din care a facut parte aproape 9 ani, iar în calitate de Marketing Manager a fost responsabilă inclusiv de managementul activităților de CSR ale companiei) și RTC Holding (grup în care a ocupat funcția de Managing Director și Președinte al Fundatiei RTC și totodată Marketing & Communication Manager pentru trei dintre diviziile grupului).
„Sunt încântată și onorată de oportunitatea de a face parte din echipa HOSPICE Casa Speranței și de a coordona activitatea acestei fundații ce reușește să aducă speranță copiiilor și adulților care se luptă cu o boala incurabilă. Din păcate, în România aproximativ 160.000 de persoane cu boli incurabile au nevoie de îngrijire paliativă în fiecare an, însă mai puțin de 8% dintre aceștia beneficiază de ea la momentul potrivit. Scopul nostru este de a contribui la schimbarea acestor statistici și de a atrage alături de noi cât mai multe persoane dornice să ajute”, a declarat Mirela Nemțanu.
HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară, care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.