Milenialii nu vor nici casă și nici mașină. Vor să-și „cumpere” amintiri!
Milenialii nu vor proprietăți, ci pun mare valoare pe experiențe – de la concerte și evenimente sociale, până la preocupări sportive, experiențe culturale și tot felul de alte evenimente – și își cheltuiesc o mare pare din bani pe ele.
„Pentru acest grup, fericirea nu este concentrată pe ceea ce au în proprietate sau pe rangul profesional. A trăi o viață fericită, plină de sens, are legătură cu creația, cu a împărți și a strânge amintiri câștigate prin experiență”, potrivit studiului citat.
3 din 4 mileniali îți cheltuiesc banii pe experiențe
Un procent de 78% (echivalentul a 3 din 4) dintre mileniali își cheltuiesc banii pe experiențe pe care și le doresc sau participă la evenimente importante pentru ei decât pe lucruri considerate „dezirabile”. Totodată, un procent de 55% dintre mileniali au mărturisit că au început să cheltuiască tot mai mulți bani pe evenimente și pe experiențe live decât o făceau înainte.
Citește și Ce-şi doresc angajaţii români din generaţia Y?
8 din 10 mileniali (82%) au participat la o varietate de experiențe live – petreceri, concerte, festivaluri etc. – în ultimul an, iar un procent de 72% spun că și-ar dori ca, anul următor, să cheltuiască și mai mulți bani pe astfel de experiențe decât pe proprietăți.
8 din 10 mileniali spun că cele mai frumoase amintiri sunt din experiențele live
Experiențele pe care le trăiesc și pe care și le doresc milenialii îi ajută să-și definească identitatea și le oferă amintiri de lungă durată. Aproape 8 din 10 mileniali (77%) spun că cele mai frumoase amintiri pe care le au sunt din cadrul unui eveniment la care au participat sau reprezintă experiențe pe care le-au trăit.
Citește și Milenialii vor conduce lumea
Un procent de 69% dintre mileniali cred că participarea la evenimente îi ajută să fie mai concectați la oamenii din jur, la comunitate și la întreaga lume.
Deși crezul de viață al milenialilor pare izvorât din melodia „Imagine” a lui John Lennon (Imagine no possessions / I wonder if you can), generația Y este o generație care va deveni majoritară pe piața muncii la nivel mondial și una dintre cele mai mari provocări ale angajatorilor este s-o înțeleagă!