McCann vine la Cannes Rehab
Cannes Rehab e un eveniment despre cultură şi cultivarea creativităţii, inspirat de cel mai respectabil, mai admirat şi mai iubit festival global de gen – Cannes Lions. Următoarea ediţie a festivalului va avea loc în iunie anul viitor, şi, la fel ca în ultimii 58 de ani, va reuni elita mondială a comunicatorilor inspiraţi.
Dacă prima dimineaţă a Cannes Rehab va avea focus pe imaginaţie activă, urmată de prezentarea categoriei Titanium şi Integrated, după-amiaza va debuta cu prezentarea lui Dinu Pănescu, pe tema ”Cum să vinzi creaţie de Cannes”? Prezentarea lui Dinu va face focus pe studiul de caz al Rom, brand în numele căruia McCann a luat nu mai puţin de 9 premii la Cannes Lions 2011. Dinu Pănescu este Group Creative Director și Copywriter la McCann Erickson. Lucrează în publicitate din 2001. A adunat peste 70 de clienţi în portofoliu, cu un focus permanent pe telecom și pe FMCG: Orange, Vodafone, Unilever, Tnuva. Se mândreşte cu o rată de câştig a pitch-urilor de peste 80%, cu echipa sa de creativi cu vână, dar și cu unii dintre cei mai încrezători clienţi. Printre ei se numără Kandia Dulce (Rom, Măgura, Kandia) şi operatorii telecom Bite Lituania şi Bite Letonia.
În vreme ce prezentarea matinală va avea loc în elegantul sediu al GMP, cea de după-amiaza va avea loc în efervescentul spaţiu al agenţiei McCann. După prezentarea lui Dinu Pănescu, va urma cea a Ralucăi Ciubotaru care va povesti despre experienţa ei la Roger Hatchuel Academy, o secţiune dedicată tinerilor creativi din toată lumea, unde România a luat GOLD în doi ani consecutiv. Cei care doresc să se înscrie la Cannes Rehab sunt invitaţi să ceară aplicaţia la [email protected].