McCann Erickson Romania câştigă Warc Prize for Innovation în valoare de 10.000 $
Warc Prize for Innovation este oferit de către Warc.com, comunitatea globală de marketing formată din cei mai buni oameni de marketing din lume, ce include peste 6000 de studii de caz şi exemple de best practice din toate domeniile marketingului.
În competiţia pentru marele premiu de 10.000 $ au fost selectate 23 de campanii din întreaga lume iar bătălia finală s-a disputat între Campania ROM American şi Campania “FARC Operation Christmas” din Columbia.
“Cea mai bună execuţie şi cele mai impresionante rezultate pentru Campania ROM American. Dacă toate platformele de marketing ar fi atât de impresionante, lumea ar fi cu siguranţă un loc mult mai interesant şi dinamic”, a declarat Jonathan Mildenhall – Preşedintele Juriului şi Vice President, Global Advertising Strategy and Content Excellence, The Coca-Cola Company.
Premiul Warc for Innovation se alătură celor aproape 30 de premii importante câştigate de către ROM American şi McCann Erickson în decursul ultimului an, printre care se numără 9 premii la Festivalul Cannes Lions 2011, Grand Prix în cadrul Festivalului Golden Drum 2011 sau Gold Award la Festivalurile Cresta, Epica sau Sabre.