Managing the Manager’s Agenda
Motivul acestor schimbari este generat in primul rand de aparitia noilor tehnologii informationale si comunicationale ce, pe de o parte ,,secretarizeaza'' in mod eficient o parte din activitatea managerului, iar pe de alta parte, prin accesul la informatii si aportul la actul decizional, face ca activitatea secretariatului sa capete o conotatie manageriala. De aceea, in actualul context socio-economic, este clar ca succesul profesional poate fi asigurat sau maximizat numai prin dezvoltarea profesionala continua si adecvata.
Seminarul, organizat de WTC Bucuresti si Think Creative, propune cunoasterea unor aspecte legate de completarea bagajului de cunostinte cu accent asupra domeniilor de competenta de tip strategic si managerial ce schimba profilul traditional al secretarei (asistent managerului) asa cum era privita aceasta meserie in urma cu cativa ani.
Introducerea unor notiuni si competente din domenii conexe precum: teoria comunicarii, relatiile publice, brandingul, publicitatea, marketingul, managementul de proiect, managementul timpului, managementul resurselor umane, au ca scop definirea unui nou profil al asistent managerului in concordata cu nevoile economiei globale, in noul context al integrarii noastre in Uniunea Europeana.